Емилија Целакоска: Внимавајте на подмолноста на изјавата на министерката, дека математиката и физиката ќе ја развиваат критичката мисла НАМЕСТО предметите логика и етика. Таа не го кажува овој збор („наместо”) со цел наставниците да стапнат на тенок мраз и да се свртат едни против други. Имено: За каков развој на критичка мисла зборува ако Математика останува по старо СО 3 ЧАСА, а тоа видовме какви резултати даде на ПИСА тестовите и притоа ја направила физиката – изборен предмет, со што дадена е патека за неизбор на физика?! Врз основа на кои податоци, кои истражувања тврди било што за развој на критичката мисла? Врз основа на која стручна – научна подлога се сили дека ќе ја бранела „концепцијата”? А и што останува да брани кога дала само 15 дена за „јавна дебата”?! При што, вистински јавната дебата не ја признава и дава вакви подли и паушални изјави, а официјалната „дебата” се одвива НЕТРАНСПАРЕНТНО на електронски мејл на БРО, насловен со javnadebata! Па не знае човек дали да му е смешно или жално од безобразноста во целиот однос и на самите наставни планови!