НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

Случај Трајковски: Немало пожар ниту терористички акт врз Кингерот

0
By Нова ТВ on December 23, 2014 ВЕСТИ
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Пред несреќата во која загинa македонскиот претседател Борис Трајковски, немало експлозија или пожар и нема траги кои укажуваат на пренасочување или терористички акт. Ова се ставовите на Комисијата за истрага наведени во извештајот, кој денеска е предаден на обвинителите и Министерството за транспорт и врски на Босна и Херцеговина. Истиот извештај во наредните денови ќе биде предаден и до Канцеларијата на јавниот обвинител во Македонија, објави federalna.ba

Несреќата во која загинаа сите патници и членови на екипажот, вклучувајќи го и македонскиот претседател Борис Трајковски, беа мета на серија критични напади за пропусти.

Директна причина за несреќата е слетувања под минималното пропишано ниво, а на тоа влијаеле недоволниот, неквалитетниот и неподготвениот екипаж за приод и слетување, кои ги игнорирале информациите на сообраќајните контролори за тековната метеоролошка ситуација, погрешно била утврдена и крајната точка на пристап, што довело до прерано снижување, исклучување на автоматскиот пилот во фазата на пристап, недоволна тимска работа на членовите на екипажот, неодржување на хоризонталниот лет од страна на пилотот и неодговорната реакција на ко-пилотот.

Неисправна била и црната кутија, која ги евидентирала клучните параметри на летот, а членовите на екипажот не ја направиле ниту стандардната подготовка за прецизен пристап. Да не се исклучил автопилот во последните фази на пристапот, авионот местото на несреќата би го прелетал на висина од 68,82 метри. За разлика од првата истрага, во која како причината за несреќата е наведена грешка на пилотот, Комисијата, по речиси две години истрага утврдила и систематски грешки, кои индиректно довеле до несреќата. Дирекцијата за цивилно воздухопловство на Македонија немала професионален, обучен персонал.

„Пропустите на воздухопловните власти доведоа до тоа да опадне нивото на безбедност на целиот систем на цивилното воздухопловство во Република Македонија. Во летот на екипажот имало пропусти во системот на обука за специфични овластувања кои се внесуваат во лиценцата за летање.“

Неизвршувањето на задолжителните редовни годишни контроли на симулатор, како и честите прекини во континуитетот на лет, се одразиле на безбедноста и непосредно придонеле за несреќата.“

Како индиректна причина за несреќата, Комисијата ја наведува и сложената метеоролошка ситуација, но, исто така и несигурните средства за навигација.

Основно и единствено средство за непрецизен пристап на аеродромот Мостар било DME, кое е оценето како несигурно, бидејќи во одредени позиции се губи сигналот поради конфигурација на теренот.

Иако во еден момент имаше обвинувања против СФОР дека тие, наводно, дури 25 часа ја криеле локацијата на авионот, во заклучоците на овој извештај не се споменува нивната одговорност.

-СФОР беше одговорен за целокупната состојба и функционирањето на мостарскиот аеродром. Во овој контекст, тој бил одговорен за контрола на летањето, воспоставувањето и развојот на процедурите како и точноста на податоците во постапките за пристап. Исто така, системот на комуникација бил под надзор и организација на СФОР. Услугите од Контролата за летање ги давале војни контролори од француска воздухопловна единица кои не поседуваат цивилна дозвола за контролори за летање.

Инаку, ова е втора истрага за причините за несреќата, во која, покрај Трајковски, загинаа уште осум лица.

Авионот со претседателот Трајковски, кој се движеше на меѓународна конференција се урна на 26 февруари 2004 година во ридот Матиќ во Ротмиља, на само неколку километри од аеродромот во Мостар.

Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

Познатиот шпански режисер Алмодовар ја повика шпанската влада да ги прекине односите со Израел

August 28, 2025

Трамп: Џорџ Сорос и неговиот син треба да бидат обвинети за поддршка на насилните протести

August 27, 2025

Данска и Гренланд се извинија за присилната контрацепција на Инуитите

August 27, 2025

УНИЦЕФ: Ел Фашер во Северен Дарфур е „епицентар на детското страдање“

August 27, 2025

„СпејсИкс“ ја лансираше ракетата „Супер Хеви-Старшип“ на пробен лет

August 27, 2025
ФОКУС

Голем воздушен напад врз Кијив – јавено за  најмалку 14 загинати

ВЕСТИ August 28, 2025

Русија истрела стотици дронови и ракети кон цели ширум Украина, уништувајќи станбени блокови и домови…

Израелската војска уби новинари засолнети во болница во Газа

August 25, 2025

Кијив: Украина денеска ја одбележува својата независност

August 24, 2025

Украински напад со беспилотни летала врз Санкт Петербург

August 24, 2025

Претплати се на е-билтенот на НоваТВ

Добиј ги последните вести на твојата е-адреса.

CIVICA
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.