Еден од најпопуларните француски ловци го заврши својот последен лет во париските воздухопловни сили. Mirage 2000C се пензионира откако наполни 39 години.
Авионот од четвртата генерација е произведен во 601 примерок, продаден во 9 различни земји. Интересно, Бразил го повлече Mirage 2000C пред Франција.
Mirage 2000C беше дизајниран во доцните 1970-ти како лесен воздухопловен борец за да го замени Mirage III. Проектот почна уште во 1965 година, кога Франција и Британија се договорија да развијат заеднички авион со променлива геометрија на крилата. Две години подоцна, Париз се откажа од проектот и наместо тоа одлучи да создаде авион со делта крила.
Првиот лет беше во 1978 година, а леталото е долго 14 метри, има распон на крилата од 9 метри и има само еден млазен мотор. Париз се фокусира на правење авиони кои се релативно евтини за употреба и производство.
Mirage 2000C има максимална брзина од 2.336 километри на час и домет од 1.500 километри. Авионот има 9 столбови за прицврстување на оружјето, кое има максимална тежина од 6.300 килограми. Има и два топа од 30 милиметри со вкупно 250 куршуми.
Ловецот може да погодува цели од воздух и земја и е поефикасен во нападот од советските МиГ-21, МиГ-23, па дури и МиГ-29.
Првите купувачи на авионите беа Египет, Индија и Грција. Атина, исто така, ја купи крстосувачката ракета SCALP EG во 1994 година за да го вооружи авионот.
Друг важен клиент за Париз е Тајван, кој го купи авионот како одговор на кинеското купување на Су-27 во раните 1990-ти.
Mirage 2000C претрпе неколку надградби, од кои најзначајната е поврзана со кокпитот и радарот. Експертите го споредуваат авионот со F-16 C, кој започна да се произведува во 1984 година. Сепак, американскиот ловец е подложен на големи надградби и е далеку од пензионирање.
Борбената историја на Mirage 2000C не е многу импресивна, бидејќи во повеќето случаи авионот се користел против технолошки послаби противници.