Close Menu
НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025
НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

Тишнер, извршен директор на „Визер“: Ги разгледуваме сите можности за нови авиолинии

0
By Marija Todorovska on December 19, 2024 ИЗБОР
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Имаме долготрајна соработка со скопскиот аеродром, ни се допаѓа овој аеродром и многу сме задоволни со перформансите. Има одредени ограничување во однос на инфраструктурата на аеродромот, знаете дека има ограничување на бројот на поаѓања на час. Но аеродромот веќе вложува во нова опрема, особено кога станува збор за безбедност, на пример скенерите се стари и има само две ленти, но тие инвестираат во нови скенери и се надеваме дека ќе бидат во употреба следното лето.

Лидија Велковска

Авиокомпаниите се соочуваат со зголемени трошоци поради инфлациските притисоци и законите за заштита на животната средина, но можеме да ги апсорбираме дополнителните трошоци за да ги задржиме евтините летови и да ја стимулираме побарувачката, вели во видео интервју за МИА Роланд Тишнер, извршен директор и директор за операции во авиокомпанијата „Визер“.

Со Тишнер разговаравме завчера во тек на неговата посета на Скопје, по повод официјализирање на летовите од Скопскиот аеродром до Барселона, Лион и Штутгард, за кои авиокомпанијата ќе користи субвенции од нашата Влада.

Според Тишнер, патниците апсолутно можат да сметаат на евтини летови.

– Ние веруваме во евтини летови, всушност нашиот цел бизнис модел се заснова на нудење на евтини летови за нашите патници. Авионските компании се соочуваат со зголемени трошоци поради инфлациските притисоци и законите за заштита на животната средина, но, според мене, постојат два начини да се пристапи кон овој проблем. Едниот е да ги земеме сите овие дополнителни трошоци и да ги зголемиме цените за патниците, но ова не е начинот на којшто сакаме да водиме бизнис. Она што ние го правиме, ние ја имаме најдобрата флота на авиони, најмладата флота со најнизок јаглероден отпечаток во Европа, исто така имаме висока оперативна ефикасност и како резултат на сè ова можеме да ги апсорбираме дополнителните трошоци за да ги задржиме евтините летови и да ја стимулираме побарувачката, вели Тишнер.

По објавата на последниот повик за субвенционирање на нови авиолинии од Владата, Тишнeр вели дека ги разгледуваат сите можности што можат да бидат поддржани за нови авиолинии.

– Постојано сме во потрага по нови можности. Сега објавивме три нови дестинации. Секогаш кога доаѓав во земјата ми беше поставувано прашањето за Барселона што е многу посакувана дестинација, тука се исто така Лион и Штутгарт. Подоцна би можеле да го вклучиме и летот Охрид-Базел, но генерално ги разгледуваме сите можности што можат да бидат поддржани, наведува Тишнер.

Тој оценува дека шемите за поддршка со субвенции се корисни за Владата, економијата и за граѓаните бидејќи се отвораат нови дестинации и се креираат директни и индиректни работни места во земјата.

По намалувањето на рутите поради проблемите поврзани со ланците за снабдување, особено во однос на ГТФ моторите,  вели дека со новите испораки од Ербас можат постепено да ја враќаат флотата, да го зголемат капацитетот и некои од дестинациите набрзо да се вратат.

– Како и многу други авиокомпании, и нашата беше под удар на проблеми поврзани со ланците за снабдување, особено во однос на ГТФ моторите. Овој вид на мотор е најефикасниот на пазарот. Поради проблеми поврзани со производството, многу од овие мотори беа повлечени заради инспекција и затоа моравме да паркираме дел од нашата флота. Тоа доведе до кратење на дел од нашите капацитети, а со тоа и дел од дестинациите за корисниците. Добрата вест е што со новите испораки од Ербас можеме постепено да ја враќаме флотата, да го зголемуваме капацитетот и некои од овие дестинации може набрзо да се вратат, наведува Тишнер.

Со  него разговаравме и за можностите за развој на аеродрoмите и важноста на тековните и идните инвестиците во таа насока.

– Имаме долготрајна соработка со скопскиот аеродром, ни се допаѓа овој аеродром и многу сме задоволни со перформансите. Има одредени ограничување во однос на инфраструктурата на аеродромот, знаете дека има ограничување на бројот на поаѓања на час. Но аеродромот веќе вложува во нова опрема, особено кога станува збор за безбедност, на пример скенерите се стари и има само две ленти, но тие инвестираат во нови скенери и се надеваме дека ќе бидат во употреба следното лето и ќе го зголемат капацитетот, како резултат претпоставувам дека и ние би можеле дополнително да ги зголемиме капацитетите. Постојат и други долгорочни инвестиции, на пример можеби знаете дека има одредени ограничувања околу слетувањата по зајдисонце, тие се вршат само во една насока. Исто така Скопје е доста магливо во зима и има одредени денови кога мораме да ги пренасочиме операциите на други аеродроми. Ова се очигледно долгорочни инвестиции, не може да се направат преку ноќ, но со овие инвестиции мислам дека аеродромот би имал речиси бескрајна можност да се развива, укажува Тишнер.

Во контекст на конкуренцијата на пазарот, посочува дека се натпреваруваат со многу традиционални и нискобуџетни авиокомпании.

–  Навикнати сме на тоа. Всушност сакаме конкуренција, тоа ја прави нашата авиокомпанија посилна и подобра. Но и покрај тоа ние имаме подобри цени, го знаеме пазарот подобро, посветени сме на македонскиот пазар и сме лидери на пазарот овде, што несомнено не става во подобра позиција против конкуренцијата, вели Роланд Тишнер, извршен директор и директор за операции во авиокомпанијата „Визер“.

Текстот е сопственост на МИА

авиолинии аеродром Визер интервју Роналд Тишнер
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

ИПСОС: Популарноста на Макрон на најниско ниво откако е на власт

September 15, 2025

Рајт: Нуклеарната програма на Иран треба целосно да биде прекината

September 15, 2025

Руска служба за надворешно разузнавање тврди: ЕУ подготвува „Мајдан“ во Србија

September 15, 2025

Контролирана експлозија уништи експлозив ставен пред хотел во Драч, Албанија

September 15, 2025

„Старлинк“ објави прекин на услугата на веб-страницата, илјадници корисници се погодени

September 15, 2025
ФОКУС

Скопје: Протест „Марш за Ангелите“ – шест месеци од трагедијата во дискотеката во Кочани

ВЕСТИ September 16, 2025

Денеска се навршуваат шест месеци од трагедијата во дискотеката „Пулс” во Кочани, во која животот…

Шест месеци од трагедијата во Кочани – утре протест во Скопје

September 15, 2025

ЈО: По пожарот во Трубарево радијација не е измерена, контаминацијата е хемиска

September 14, 2025

Трамп до НАТО: Не ми го трошете времето – ќе воведам големи санкции за Русија кога сите ќе престанете да купувате нафта од неа

September 13, 2025
CIVICA
ТИКЕР

ИПСОС: Популарноста на Макрон на најниско ниво откако е на власт

September 15, 2025

Рајт: Нуклеарната програма на Иран треба целосно да биде прекината

September 15, 2025

Руска служба за надворешно разузнавање тврди: ЕУ подготвува „Мајдан“ во Србија

September 15, 2025

Контролирана експлозија уништи експлозив ставен пред хотел во Драч, Албанија

September 15, 2025

„Старлинк“ објави прекин на услугата на веб-страницата, илјадници корисници се погодени

September 15, 2025
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.