Проминентната хрватска писателка Дубравка Угрешиќ во текст објавен на Интернет порталот Пешчаник пишува за демократскиот избор на граѓаните, за протестите како демократски чин и нивната неефикасност.
Токму во овој контекст, ги анализира протестите на скопската интелигенција за Скопје 2014 и дебаклот на тие протести.
“Кои се демократските слободи кои се оставени на граѓаните на Скопје, на пример? Градот речиси преку ноќ стана најгротескната европска метропола, пример за тоа што се можат полудените државни татковци и архитекти кога ќе им се присакат малку да го архаизираат градот.
Скопје е денес во европски Дизниленд, град каде што има повеќе јавни скулптури на славни Македонци отколку Македонци; повеќе владините палати изградени од пластика и гипс од станови; и повеќе бесмислени тони бетон, бронза и цемент од било каде во светот.
Очајната скопска интелигенција ги искористи сите демократски форми на протест, и ништо не помогна: целиот град го населиле со своите аматерски бронзени скулптури приучена скулпторка, нечија сопруга, сестра или љубовница.”