НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

Механичари на „ЕР Србија“: Од чистачи на авиони станаа компанија која поправа авиони

0
By Marija Todorovska on February 21, 2024 ВЕСТИ, РЕГИОН
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Само во последните две години дури 25 лиценцирани механичари на авиони ја напуштиле Ер Србија Техника, за директор, по партиската линија е поставен човек без искуство во воздухопловството, а одржувањето на флотата на Ер Србија се префрла на приватен компанија што до неодамна беше задолжена за перење и чистење на авиони, истакнуваат во интервју за Н1 авиомеханичари на Ер Србија со долгогодишно искуство. Според нив, поради сето тоа е загрозена безбедноста на воздушниот сообраќај.

– Нашиот синдикат пред почетокот на летната сезона побара зголемување на работната сила бидејќи обемот на работа е двојно поголем во однос на лани. Раководството на „Ер Србија“ ги одби сите барања, а за да го спречи нашиот евентуален штрајк, техничкото одржување на возниот парк го префрли на приватната компанија „Авиостар“, која до неодамна само ги чистеше авионите на „Ер Србија“. Од чистачи на авиони станаа компанија која поправа авиони“, велат механичари на „Ер Србија“, кои побарале да не бидат именувани.

Според податоците на Агенцијата за деловни регистри, компанијата Авио Стар е основана на крајот на 2014 година, а сопственик е Словенецот Алеш Луци.

„Првиот човек што Луци го ангажираше за одржување на авионот беше Радослав Перовиќ, роднина на висок функционер на Социјалистичката партија на Србија. Без разлика, не е спорно дека Перовиќ е искусен механичар кој знае процедури и знае да ги организира луѓето. Имаме информации дека целата приказна е протуркана преку СПС затоа што е невозможно така лесно да се добие дозвола и да се влезе во процесот. Тоа може да се направи само со политички средства. Нам полека ни одземаат авиони и ги туркаат кон нив, нашите си заминуваат, а никој ништо не прави“, велат соговорниците од Н1 и додаваат дека вработените стравуваат за својата егзистенција.

Велат дека претставници на синдикатот испратиле мејлови до раководството, побарале разговор, изнесувале предлози со желба да се дојде до решение. Сепак, додаваат соговорниците на Н1, раководството на компанијата „остана глуво“ на сите синдикални барања.

„Стручните и квалитетни кадри заминуваат наместо да задржуваат такви луѓе бидејќи не е лесно да се најдат оние кои ја знаат работата. Не е човек од улица, тоа е некој со години и години искуство. Затоа побаравме од менаџментот на компанијата да ги зголеми платите и да вработи повеќе луѓе, бидејќи во вакви услови е загрозена безбедноста на воздушниот сообраќај. Кон крајот на минатата година беше распишан конкурс на кој се пријавија голем број пилоти и стјуардеси, но никој не се пријави за работното место механичар. Никој нема да дојде да работи за понудените пари бидејќи може да оди во странство и да заработи 45 евра на час“, ни велат лиценцирани авиомеханичари.

Според нив, компанијата „Авиостар“ во меѓувреме регрутирала неколку механичари на „Ер Србија“ со високи плати за да преминат во таа компанија.

„На почетокот дури мислевме дека и нам ќе ни биде полесно доколку Авиостар преземе дел од работата. Но, како што одминуваше времето, таа компанија растеше се повеќе и повеќе, презеде поголем дел од работата, па сега има индиции дека во одреден момент целата работа ќе им биде префрлена и дека нашата компанија ќе биде затворена“, тврдат соговорниците на Н1.

Тие наведуваат дека во Авиостар во моментов има речиси исто толку вработени колку и Ер Србија техника, но додаваат дека во таа приватна компанија нема доволно луѓе кои се обучени да ги отстранат дефектите бидејќи работат во базно, а не во линија за одржување.

„Базно одржување е кога авионот ќе влезе во хангар заради работа на него во текот на една или две недели, а линиското одржување вклучува транзитни, дневни и неделни инспекции, редовни и вонредни услуги за техничко одржување, како и поправка на дефекти на системот на авионот. Тие работници генерално имаат искуство само во основни работи за одржување“, објаснуваат механичарите со долгогодишно искуство.

Како што посочуваат, најважни се лиценцираните механичари кои имаат овластување да ги потпишат таканаречените технички книги, без кои авионите не можат да полетаат.

„Само во последните шест-седум месеци, осум колеги кои беа овластени да ја потпишат техничката книга за авионот Ербас 330 дадоа отказ. Со својот потпис механичарот гарантира дека авионот е технички исправен и безбеден за следниот лет. Доколку не сте ја почитувале процедурата и направиле се како што треба, а сте потпишале дека авионот е исправен, кривично одговарате. „За жал, безбедноста на авионите на „Ер Србија“ е загрозена бидејќи не се почитуваат одредени процедури“, тврдат механичарите на компанијата.

На директно прашање на Н1 дали авионите на „Ер Србија“ се технички исправни и безбедни за сообраќај, механичарите велат дека тоа можат да го гарантираат само за авионите што ги одржува „Ер Србија Техника“.

Авиостар воздухопловство Ер Србија махничари Србија
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

Париз: Макрон ќе го одликува последниот колпортер во главниот фреанцуски град

August 4, 2025

Чудо што го изненади светот – жена на 76 години за првпат стана мајка

August 4, 2025

Гром удри во фудбалери – 11 играчи повредени

August 3, 2025

Постапките на Трамп убиваат, а љубовта спасува животи“, кажаа на Парадата на гордоста во Амстердам

August 3, 2025

Потврдена е првостепената пресуда против претседателот на Република Српска

August 1, 2025
ФОКУС

Најмалку 40 Палестинци убиени во Појасот Газа, десет на хуманитарните пунктови

ВЕСТИ August 4, 2025

Најмалку 40 Палестинци беа убиени денес во напади на израелската армија, вклучувајќи десет од нив…

Хамас објави нови снимки од израелскиот заложник Ром Браславски како се грчи од глад: На работ сум на смртта

August 4, 2025

Куманово: Национализам на трибините на кои седеа и Мицкоски, Toшковски, Стоиљковиќ, Димитриески

August 4, 2025

Кијив: Повеќе од 400 напади, гранатирање на 10 населени места во Запорожје – тројца убиени

August 4, 2025

Претплати се на е-билтенот на НоваТВ

Добиј ги последните вести на твојата е-адреса.

CIVICA
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.