НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

Фејсбук ја отежнува работата на кампањите-го ограничува таргетирањето

0
By Нова ТВ on April 29, 2018 ВЕСТИ
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Нaјновите напори на социјалната мрежа Фејсбук за поголема заштита на приватни податоци на корисниците во голема мерка ќе го отежни пласирањето на таргетирани политички пораки на многу кампањи.

Промените што ги објави социјалната мрежа по скандалот со кражбата на  податоците на 87 милиони членови на Фејсбук од Кембриџ Аналитика би можеле да имаат клучно влијание врз кампањите.

Новите напори за заштита на приватноста би можеле може да го ограничат “микротаргетирањето” со помош на социјалната мрежа, техника која успешно беше користена од кампањата на Доналд Трамп во 2016 година, но и од други.

-Микротаргетирањето е многу значајно за кампањите, бидејќи тие треба да одлучат каде ќе ги потрошат парите и која ќе им биде целната група, вели рече Џозеф Хол, главен технолог на Центарот за демократија и технологија. Тој води истражувачки проект за изборна приватност и безбедност.

-Секое ограничување на собирањето податоци ќе има голем ефект врз кампањите, смета тој.

Микротаргетирањето не е новина –  маркетинг експертите користеле јавно достапни уште пред ерата на интернетот, но проблемот со собирањето податоци од социјалните мрежи им ја олесни можноста за идентификување на деловите од популацијата врз основа на заработката, политичката наклонетост и друго фактори.

Консултантите за кампања истакнуваат дека Фејсбук не е извор на податоци за гласачите – со исклучок на Кембриџ Аналитика – туку алатка за насочување на реклами врз основа на податоци собрани од други извори.

Всушност, она што сега го прави  Фејсбук е да го отежни користењето на софтверски алатки за автоматско поврзување на корисниците на социјалната мрежа со други работи.

-Можам да ги поврзам жените на возраст меѓу 21 и 35 години сп Планирано родителство, но не можам да го направам тоа со. да речеме, конкретно некоја Мери Смит, објаснува анонимен политички оперативец од редот на демократите.

-Не верувам дека ќе можеме и натаму да ги таргетираме гласачите точно и за малку пари, како во последниве години, вели тој.

Но, Џул Полонецски, извршен директор на “Форум за иднината на приватноста” вели дека “ова не е само проблем на Фејсбук”, бидејќи консултантите и кандидатите можат да добијат детални податоци за избирачите од други, понекогаш “површни” извори, како и тоа дека политички консултанти користат различни начини на рекламирање за да се стигне до “разочараните” гласачи, што пак може да доведе до „запалливи“ реклами, без разлика дали преку социјалните медиуми, електронска пошта или други методи.

-Очекувам кандидатите да сторат сé што е можно за да победат, користејќи ги сите расположливи податоци што можат да ги изложат и за тоа подoцна да се извинат, рече Полонецки.

Крис Вилсон, извршен директор на политичката консултантска група WPAi, кој работи со републикански кандидати, пак, смета дека сепак нема да оди премногу далеку во ограничувањето на користењето на податоците од социјалните медиуми.

– Ако ние бидеме премногу агресивни, а Фејсбук ги промени своите правила, така што не можеме да ги правиме истите работи како Netflix или Spotify на индивидуално ниво, тоа ќе биде тажно за иднината на демократијата, смета тој.

Мајкл Корнфилд, политички научник од Универзитетот Џорџ Вашингтон кој води истражувачки проект за социјалните медиуми во кампањите, смета дека фокусот на јавноста за Фејсбук и приватноста е веројатно минлив и нема да има влијание на претстојните избори.

Корнфилд очекува кампањите да ја користат видео-платформата на Фејсбук во живо и да ја зголемат употребата на вештачка интелигенција за таргетирање на гласачите.

Фејсбук, исто така, вети дека ќе ги обележува и ќе ги открива и рекламите за актуелни политички прашања  кои не се поврзани со конкретни кандидати.

Но, според Јанг Ми Ким, професор на Универзитетот во Висконсин, кој раководел со истражување во 2016 година за политичко рекламирање на Фејсбук, смета дека малку е веројатно ова да се спроведе.

Според него, ќе биде тешко да се дефинира поимот реклама, бидејќи дури и креаторите не се целосно согласни околу тоа што означува. Затоа, тој смета дека Фејбук нависина ќе има проблем да дефинира што е политичко рекламирање.

корисниц нови мерки на безбедност политички реклами таргетирање Фејсбук
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

ЕЦБ: Кинеската конкуренција ги потиснува работните места во еврозоната, особено во автомобилската индустрија

August 6, 2025

Централната изборна комисија на БиХ му го одзеде мандатот на Милорад Додик

August 6, 2025

08:15 – 6. август 1945 – Хирошима одбележува 80-годишни од атомската бомба што го уништи градот

August 6, 2025

Тензично во Нов Белград – полицијата ги дели поддржувачите и противниците на Вучиќ

August 5, 2025

Стотици студенти и граѓани ја одбележаа 30-годишнината од „Олуја“ во глвниот град на Војводина

August 5, 2025
ФОКУС

Заврши средбата на Путин со Виткоф – траела три часа

ВЕСТИ August 6, 2025

Средбата меѓу рускиот претседател Владимир Путин и специјалниот пратеник на претседателот на САД, Стив Виткоф,…

Централната изборна комисија на БиХ му го одзеде мандатот на Милорад Додик

August 6, 2025

Москва: Средба Путин – Виткоф

August 6, 2025

Зеленски телефонски разговараше со Трамп – Украина ќе ѝ продава дронови на САД

August 5, 2025

Претплати се на е-билтенот на НоваТВ

Добиј ги последните вести на твојата е-адреса.

CIVICA
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.