НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

Нови технологии во наставата по француски јазик – Таблети на час

0
By Нова ТВ on October 14, 2015 ЕКОНОМИЈА
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Францускиот институт во Скопје е прва образовна институција во Македонија која ги воведе, од пред неколку години, новите технологии за информација и комуникација во наставата, преку употреба на бели интерактивни табли, компјутери и дигитални платформи.

Благодарение на посебен фонд доделен од Францускиот институт во Париз, Мултимедијалниот простор за настава на Францускиот институт располага сега и со таблети за учениците по француски јазик.

На 1 и 2 октомври во Скопје се оддржа обука за професорите во Институтот и Француските Алијанси, на тема интегрирање на новите технологии преку употреба на таблети во наставата, со цел користење на оваа алатка на педагошки план, како и воведување на интерактивни и забавни пристапи кои поттикнуваат поефикасно учење. Обуката ја водеше Марк Оду, експерт во областа на новите технологии на час по француски како странски јазик.

Таблетите нудат огромен потенцијал во доменот на наставата и изучувањето и нивното користење има голем број на предности кои професорите ги открија во текот на оваа обука.

Предности:
1. Мноштво од алатки се собрани во една единствена алатка: фото апарат, камера, читач на МП3, МП4, диктафон, класер на ресурси и материјали, бела (интерактивна) табла, како и многубројни едукативни апликации достапни на симнување кои овозможуваат реализирање на активности во креативен и забавен контекст.

2. Користењето на таблетите на час овозжува да се промени традиционалната позиција на професорот во наставата. Благодарение на безжичната технологија, професорот може слободно да се движи во училницата, да биде во директен контакт со учениците, да ги ориентира и советува во реализирањето на активностите. Професорот не е повеќе дистрибутер на знање, туку советник и водич.

3. Користењето на таблетите на час ја олеснува врската помеѓу јазичните и комуникативни активности во резлизирањето на педагошки проекти и задачи. Водењето на колаборативни проекти им овозможува на учениците да бидат активни чинители на нивното сопствено учење, нивната импликација поттикнува подобро изучување.

4. Таблетите овозможуваат моментален пристап со сите ресурси и материјали креирани од страна на професорот благодарение на “cloud” технологијата или складирање он лајн. Професорот може да ги покаже своите материјали на учениците, да ги сподели, да пристапи до изработките на учениците, да ги коментира или изложи пред другите ученици. На тој начин и дигиталната библиотека Culturethèque се валоризира и покажува како многу корисна.

5. Функцијата на снимање и слушање прави од таблетите вистински јазични лаборатории.
Во текот на дводневната обука и преку конкретни активности, професорите можеа да ракуваат со таблетите, да ги откријат нивните функционалности и палета на апликации кои овозможуваат работа на сите четири јазични компетенции преку активен приод во наставата и да реализираат колаборативни проекти.


Апликациите кои ги открија во текот на оваа обука им овозможуваат да водат на час разновидни активности, како на пример креирање на стрипови, интерактивни книги, ментални карти за објаснување на вокабулар, граматички делови или презентирање на идеи, забавни тестови он лајн, приказни, анимирани презентации, филмови, видео капсули, да водат заеднички проекти он лајн помеѓу самите ученици, да ги споделуваат едукативните ресурси и материјалите, да комуницираат со учениците и надвор од училницата, итн. Брзи за употреба, самостојни, лесни, едноставни за употреба, мобилни и интуитивни, таблетите се ценети како алатка од страна на учениците и истите го менуваат ставот на учениците правејќи ги поактивни, поимплицирани и креатори на нивното сопствено учење.

Заклучок:
Таблетите ја збогатуваат педагошката практика на професорите. Нивниот вистински потенцијал се состои во фактот што тие претставуваат идеална алатка за продукција на содржини кои им овозможуваат на професорите да водат “превртена училница“ (classe inversée) со цел поттикнување на активна и самостојна мисла кај учениците.

Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

Денови на европско наследство 2025 посветени на архитектурата

September 2, 2025

Над 12 отсто од жителите на ЕУ пријавиле загадување во нивната околина

September 1, 2025

Автопревозници во БиХ ги блокираа патиштата, царинските терминали и граничните премини

September 1, 2025

Во Србија се одбележуваат 10 месеци од падот на бетонската настрешница на железничката станица во која загинаа 16 луѓе

September 1, 2025

Продолжува уривањето на дивоградбите и на албанското крајбрежје – Рама најавува и нови мерки

August 31, 2025
ФОКУС

Кос: На земјите кандидати им требаат лидери кои се подготвени да спроведат реформи, но и да решат билатерални прашања

ВЕСТИ September 1, 2025

Нема краток пат до евроинтеграцијата – потребни се лидери за кои реформите се над секојдневните…

Белград: Студентите во блокада го објавија планот за протестот закажан за утре на 1-ви септември

August 31, 2025

Кочани: 20-ти Марш на ангелите: Нашите деца загинаа затоа што системот потфрли

August 31, 2025

Украинската војска погоди две рафинерии за нафта во Русија – детонации, пожар и штета на објектите

August 30, 2025

Претплати се на е-билтенот на НоваТВ

Добиј ги последните вести на твојата е-адреса.

CIVICA
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.