НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

АВМУ: ВМРО ДПМНЕ со најмногу реклами во медиумите во вториот круг

0
By Нова ТВ on November 3, 2017 ПОЛИТИКА
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Во вториот круг од изборната кампања за локалните избори, најголем обем платено политичко рекламирање е регистрирано за Коалицијата предводена од ВМРО ДПМНЕ, околу 26 часа, по по следуваат Коалицијата предводена од СДСМ  со околу 11 часа), Беса, околу пет  часа, и ДУИ околу четири часа, покажува мониторингот на Агенцијата за аудио и аудиовизелни медиусмки услуги (АВМУ).

Од телевизиите опфатени со мониторингот, најмногу реклами се емитувани на ТВ Нова (речиси 12 часа) и на ТВ Сител и ТВ Алсат-М (по околу 5 часа).

Радиодифузерите опфатени со мониторингот во вториот круг од локалните избори, кампањата ја покривале со помал интензитет, генерално обидувајќи се да обезбедат еднакви услови за пристап до програмите на учесниците во изборите.

Во последните десет дена од изборната кампања прекршување на барањето за непристрасно покривање на изборите е констатирано кај ТВ Алфа и ТВ Нова. Кај нив, стои во соопштението, во вкупната програма се констатира пристрасност во корист на ставовите и реакциите на Коалицијата предводена од ВМРО ДПМНЕ. Во законски утврдениот рок Агенцијата ќе поднесе барања за поведување прекршочни постапки пред надлежен суд.

Според АВМУ, мониторингот на изборното медиумско претставување во вестите на програмските сервиси на Македонската радиотелевизија, во вториот круг од изборите, уште еднаш докажа дека одредбата од Изборниот законик за тоа како да се подели времето во дневно-информативните емисии е несоодветна за новинарско известување на јавен сервис.

Мониторингот покажал и дека Јавниот радиодифузен сервис и Собранискиот канал ги исполнија обврските и во вториот круг од изборната кампања за локалните избори да овозможат бесплатно политичко претставување на учесниците во изборите. Можноста за бесплатно претставување ја искористиле само кандидатите за градоначалници од коалициите предводени од ВМРО ДПМНЕ и СДСМ.

АВМУ локални избори 2017 рекламирање
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

Трамп: Америка ќе ја поддржи Украина, сакам таа војна да заврши

August 25, 2025

Евростат: Италија, Шпанија и Франција се европски лидери во производство на зеленчук

August 25, 2025

Контролорите на летање во Грција во четврток со четиричасовен прекин на работата

August 25, 2025

Светска банка одобри грант 47,9 милиони долари за основното образование во Пакистан

August 25, 2025

Русија и Украина денеска разменија по 146 заробеници

August 24, 2025
ФОКУС

Израелската војска уби новинари засолнети во болница во Газа

ВЕСТИ August 25, 2025

Најмалку 15 лица, вклучувајќи четворица новинари, беа убиени денес во израелските напади врз болницата „Насер“…

Кијив: Украина денеска ја одбележува својата независност

August 24, 2025

Украински напад со беспилотни летала врз Санкт Петербург

August 24, 2025

Пекинг: Кина е подготвена да испрати војници во Украина, но само под мандат на ОН

August 24, 2025

Претплати се на е-билтенот на НоваТВ

Добиј ги последните вести на твојата е-адреса.

CIVICA
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.