Илон Маск вели дека се враќа во Тесла, делумно отстапувајќи од неговиот висок профил и контроверзната улога во администрацијата на Трамп, која беше обвинета за падот на профитот и продажбата на компанијата, пренесува CNN.
Маск им кажа на инвеститорите на Tesla во вторникот дека ќе ги намали своите напори во Одделот за владина ефикасност (DOGE) на ден или два неделно, почнувајќи од следниот месец.
„Почнувајќи од следниот месец, мај, мојата распределба на времето за DOGE значително ќе се намали“, рече Маск за време на повикот за заработка на Tesla.
Но, Маск ја бранеше својата работа со Одделот за владина ефикасност (DOGE), велејќи дека е неопходно да се намали „отпадот и измамата“ бидејќи ги повика инвеститорите „да гледаат подалеку од нерамнините и дупките веднаш пред нас“.
Тој ја откри промената откако Tesla објави дека нејзиниот квартал не ги исполнува предвидувањата и дека ескалирачката трговска војна ги заматува изгледите на компанијата за остатокот од оваа година.
Иако Tesla е помалку изложена на тарифи од повеќето други производители на автомобили, таа рече дека ќе мора повторно да ги разгледа своите упатства поради актуелните трговски спорови.
Маск не го обвини конкретно Трамп за несигурноста околу трговската политика, иако тој се обиде да постави одредена дистанца меѓу себе и администрацијата по тоа прашање.
„Одлуката за тарифите целосно зависи од претседателот на Соединетите држави“, рече тој. „Ќе ги земам предвид моите совети. Многупати сум кажал дека пониските тарифи се добра идеја за просперитет. Ќе продолжам да се залагам за пониски тарифи наместо повисоки тарифи. Тоа е сè што можам да направам“.
Производителот на автомобили објави дека приходите се намалени за 9%, при што приходите од автомобили паднале за 20%. Прилагодените приходи паднаа за 39%. Тие падови беа поголеми од прогнозите. Нејзиниот нето приход, најстрогата дефиниција за неговата профитабилност, падна за 71% во споредба со една година порано.
Tesla ги предупреди инвеститорите на почетокот на април дека го претрпе најголемиот пад на продажбата во својата историја во текот на првиот квартал, испорачувајќи 50.000 возила помалку во споредба со првите три месеци од минатата година. Падот на продажбата значеше дека Tesla ја забележа најниската продажба во речиси три години.
Падот е зачудувачки за една компанија која до неодамна пријавуваше раст на продажбата од 20% до 100% од година во година, буквално секој квартал, што во голема мера беше одговорно за нејзината висока цена на акциите поради која вреди повеќе од кој било друг производител на автомобили во светот.