НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

Фејсбук промени: Повеќе комуникација со пријателите, помалку огласи

1
By Нова ТВ on January 12, 2018 КУЛТУРА
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Фејсбук објави дека воведува промена во однос на она што ќе се појавува кај корисниците како News Feed. СО ова, како што се истакнува, ќе се даде приоритет на мислења од пријателите, членовите на семејството и групите пред мислењата од компаниите.

Компанијата сака да ги поттикне интеракциите помеѓу пријателите, а истовремено да го намали појавувањето на видеа, вести и бизнис постови кои корисниците ги конзумираат пасивно – без коментирање и споделување.

Сопственикот на Фејсбук Марк Цукерберг на ФБ профилот напиша дека промената е резултат на истражувањата кои покажуваат дека корисниците се најзадоволни кога  комуницираат со пријателите и семејството наместо со “пасивно читање статии или гледање видеа”.

-Ова значи дека ќе гледате помалку јавни содржини, како мислења од компании, брендови и медиуми, напиша Цукерберг.

Со повеќе од две милијарди месечни корисници, секоја промена што Фејсбук ја прави може да предизвика „сеизмички потрес“. Овој потег, особено, ќе ги погоди оние издавачи и брендови кои се потпираат на социјалната мрежа за да дистрибуираат и промовираат содржини.

Според првите луѓе на Фејсбук социјалната мрежа и натаму ќе објавува маркетинг содржини, но притисокот ќе биде на издавачите и на брендовите да создаваат содржини што иницираат интеракција, доколку сакаат да ги подобрат своите шанси да се појават на News Feed.

Цукерберг претходно овој месец изјави дека неговата лична цел за 2018 година ќе биде да се фокусира на “решавањето” на многу од овие егзистенцијални прашања, вклучително и “осигурувајќи дека времето поминато на Фејсбук е добро потрошено време”.

Истото ова Цукерберг го повтори и во својот пост вчера.

-Со овие промени, очекувам времето што луѓето го поминуваат на Фејсбук да опадне. Но, исто така, очекувам дека времето што ќе го потрошите на Фејсбук ќе биде повредно, напиша Цукерберг.

Со промената всушност ќе се прикажува повеќе од она што го споделуваат нашите пријатели, отколку компаниите или огласувачите кои ги следиме.

промени Фејсбук
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

Трамп: Америка ќе ја поддржи Украина, сакам таа војна да заврши

August 25, 2025

Евростат: Италија, Шпанија и Франција се европски лидери во производство на зеленчук

August 25, 2025

Контролорите на летање во Грција во четврток со четиричасовен прекин на работата

August 25, 2025

Светска банка одобри грант 47,9 милиони долари за основното образование во Пакистан

August 25, 2025

Русија и Украина денеска разменија по 146 заробеници

August 24, 2025
ФОКУС

Израелската војска уби новинари засолнети во болница во Газа

ВЕСТИ August 25, 2025

Најмалку 15 лица, вклучувајќи четворица новинари, беа убиени денес во израелските напади врз болницата „Насер“…

Кијив: Украина денеска ја одбележува својата независност

August 24, 2025

Украински напад со беспилотни летала врз Санкт Петербург

August 24, 2025

Пекинг: Кина е подготвена да испрати војници во Украина, но само под мандат на ОН

August 24, 2025

Претплати се на е-билтенот на НоваТВ

Добиј ги последните вести на твојата е-адреса.

CIVICA
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.