Close Menu
НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025
НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

Фиктивен погребален дом, се обидува да „спаси“ животи со реклама против вакцинирање-пишува „The New York Times“

0
By Mirjana on September 24, 2021 СВЕТ
Photo: NYT
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Рекламните агенции со несекојдневни и по малку бизарни реклами се вклучуваат во борбата за што повеќе имунизирани лица против Ковид-19. Една таква сторија ни пренесува порталот на  „The New York Times“.

Тоа беше задна врата, за разлика од било која друга во неделата наутро,додека чуден камион кружеше околу стадионот „ Bank of America“ во Шарлот, Н.Ц.

„Не се вакцинирајте“, беше напишано на едната  страна  од  камионот, што ги збуни навивачите на Каролина Пантерс, кои беа таму да гледаат натпревар против  светите Њу Орлеанс.

Под тој текст стоеше името на очигледно спонзорот  на оваа козерија, погребалната куќа „Вилмор“ како и објава на  веб –страницата  и телефонскиот  број.

Сликите од мобилниот камион за рекламирање брзо привлекоа големо внимание на Твитер, бидејќи луѓето што ја препознаа шегата, аплаудираа на рекламата со апел да се направи рекламна кампања како што гласеше еден твит.

Но, пресвртот се случил кога станало јасно дека  погребалното претпријатие Вилмор било измислено , а веб –страницата испишана на автобусот, посетителите ги одведе  на страница за регистрација за вакцинирање. Телефонскиот број  пак и припаѓаше на „Crenshaw Visions“, рекламната агенција која го ,,измисли“ ваквиот камион.

„Мојата говорна пошта е исполнета“, рече Гарет Креншо, претседател на агенцијата. Луѓето ми се јавуваат со денови за да ја критикуваат или даваат комплименти за рекламата, или едноставно да поставуваат прашања за вакцината „Ковид“.

Текстот на ваквиот вид реклама е на „ Бун Оукли“, рекламната агенција  од Северна Каролина, која ја креираше и ја финансираше рекламата, рече Дејвид Оукли, претседател на агенцијата.

„Многу реклами што се појавуваат  во моментов се само:„ Вакцинирај се “, рече тој. „Сакавме да направиме нешто да ги натера луѓето да размислат“.

Огласот е создаден додека владините претставници низ целата земја се борат да вакцинираат што поголем број на луѓе кои меѓу другото се двоумат за потеклото и за несаканите ефекти на вакцината. Во Северна Каролина, само половина од населението се целосно вакцинирани, според базата на податоци на Њујорк Тајмс.

Г -дин Оукли изјави дека компанијата не се интересирала за тоа  колку пораката ќе предизвика размислување кај луѓето.

Битно е дека само еден час откако камионот го напушти паркингот на компанијата во неделата, сликите од рекламата веќе го привлекоа вниманието на социјалните мрежи.

„Јасно е дека удривме јако, рече тој , битно ни е ако се вакцинира макар и едно лице а тоа вреди за секој  потрошен денар за одборот“.

Рекламата во неделата не беше прва на агенцијата што привлече големо внимание. Во октомври 2000 година, само неколку недели пред претседателските избори, „Бун Оукли“ објави реклама на билборд за страница, за огласување работни места, на која пишува „Гор 2000“ до сликата на Џорџ Буш.

Неколку дена подоцна, тој додаде банер на дното на огласот на кој пишуваше: „Денешна отворена работна позиција:  коректор“.

 

за вакцинирање Ковид-19 реклами
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

ИПСОС: Популарноста на Макрон на најниско ниво откако е на власт

September 15, 2025

Рајт: Нуклеарната програма на Иран треба целосно да биде прекината

September 15, 2025

Руска служба за надворешно разузнавање тврди: ЕУ подготвува „Мајдан“ во Србија

September 15, 2025

Контролирана експлозија уништи експлозив ставен пред хотел во Драч, Албанија

September 15, 2025

„Старлинк“ објави прекин на услугата на веб-страницата, илјадници корисници се погодени

September 15, 2025
ФОКУС

Скопје: Протест „Марш за Ангелите“ – шест месеци од трагедијата во дискотеката во Кочани

ВЕСТИ September 16, 2025

Денеска се навршуваат шест месеци од трагедијата во дискотеката „Пулс” во Кочани, во која животот…

Шест месеци од трагедијата во Кочани – утре протест во Скопје

September 15, 2025

ЈО: По пожарот во Трубарево радијација не е измерена, контаминацијата е хемиска

September 14, 2025

Трамп до НАТО: Не ми го трошете времето – ќе воведам големи санкции за Русија кога сите ќе престанете да купувате нафта од неа

September 13, 2025
CIVICA
ТИКЕР

ИПСОС: Популарноста на Макрон на најниско ниво откако е на власт

September 15, 2025

Рајт: Нуклеарната програма на Иран треба целосно да биде прекината

September 15, 2025

Руска служба за надворешно разузнавање тврди: ЕУ подготвува „Мајдан“ во Србија

September 15, 2025

Контролирана експлозија уништи експлозив ставен пред хотел во Драч, Албанија

September 15, 2025

„Старлинк“ објави прекин на услугата на веб-страницата, илјадници корисници се погодени

September 15, 2025
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.