НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
What's Hot

Интервју со Павле Гацов: Малите економии имаат мал број алтернативи за справување со американскиот економски протекционизам

April 7, 2025

Интервју со Мирче Јовановски: Последиците од царините на САД – губење работни места и странски инвестиции и намален извоз

April 3, 2025

Интервју со пратеничката на СДСМ Славјанка Петровска: Ни треба повеќе храброст но не во ветувањата туку во исполнувањата

March 25, 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

НОВА ТВНОВА ТВ
  • НАСЛОВНА
  • ВЕСТИ
  • ЗУМ
  • УДАРНО
  • ИЗБОР
  • ТЕМА
НОВА ТВНОВА ТВ

Фиктивен погребален дом, се обидува да „спаси“ животи со реклама против вакцинирање-пишува „The New York Times“

0
By Mirjana on September 24, 2021 СВЕТ
Photo: NYT
СПОДЕЛИ
Facebook Twitter LinkedIn Email

Рекламните агенции со несекојдневни и по малку бизарни реклами се вклучуваат во борбата за што повеќе имунизирани лица против Ковид-19. Една таква сторија ни пренесува порталот на  „The New York Times“.

Тоа беше задна врата, за разлика од било која друга во неделата наутро,додека чуден камион кружеше околу стадионот „ Bank of America“ во Шарлот, Н.Ц.

„Не се вакцинирајте“, беше напишано на едната  страна  од  камионот, што ги збуни навивачите на Каролина Пантерс, кои беа таму да гледаат натпревар против  светите Њу Орлеанс.

Под тој текст стоеше името на очигледно спонзорот  на оваа козерија, погребалната куќа „Вилмор“ како и објава на  веб –страницата  и телефонскиот  број.

Сликите од мобилниот камион за рекламирање брзо привлекоа големо внимание на Твитер, бидејќи луѓето што ја препознаа шегата, аплаудираа на рекламата со апел да се направи рекламна кампања како што гласеше еден твит.

Но, пресвртот се случил кога станало јасно дека  погребалното претпријатие Вилмор било измислено , а веб –страницата испишана на автобусот, посетителите ги одведе  на страница за регистрација за вакцинирање. Телефонскиот број  пак и припаѓаше на „Crenshaw Visions“, рекламната агенција која го ,,измисли“ ваквиот камион.

„Мојата говорна пошта е исполнета“, рече Гарет Креншо, претседател на агенцијата. Луѓето ми се јавуваат со денови за да ја критикуваат или даваат комплименти за рекламата, или едноставно да поставуваат прашања за вакцината „Ковид“.

Текстот на ваквиот вид реклама е на „ Бун Оукли“, рекламната агенција  од Северна Каролина, која ја креираше и ја финансираше рекламата, рече Дејвид Оукли, претседател на агенцијата.

„Многу реклами што се појавуваат  во моментов се само:„ Вакцинирај се “, рече тој. „Сакавме да направиме нешто да ги натера луѓето да размислат“.

Огласот е создаден додека владините претставници низ целата земја се борат да вакцинираат што поголем број на луѓе кои меѓу другото се двоумат за потеклото и за несаканите ефекти на вакцината. Во Северна Каролина, само половина од населението се целосно вакцинирани, според базата на податоци на Њујорк Тајмс.

Г -дин Оукли изјави дека компанијата не се интересирала за тоа  колку пораката ќе предизвика размислување кај луѓето.

Битно е дека само еден час откако камионот го напушти паркингот на компанијата во неделата, сликите од рекламата веќе го привлекоа вниманието на социјалните мрежи.

„Јасно е дека удривме јако, рече тој , битно ни е ако се вакцинира макар и едно лице а тоа вреди за секој  потрошен денар за одборот“.

Рекламата во неделата не беше прва на агенцијата што привлече големо внимание. Во октомври 2000 година, само неколку недели пред претседателските избори, „Бун Оукли“ објави реклама на билборд за страница, за огласување работни места, на која пишува „Гор 2000“ до сликата на Џорџ Буш.

Неколку дена подоцна, тој додаде банер на дното на огласот на кој пишуваше: „Денешна отворена работна позиција:  коректор“.

 

за вакцинирање Ковид-19 реклами
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email
ТИКЕР

Трета недела по ред доларот лизга удолу

August 24, 2025

Нови собири низ Србија на „Граѓани против блокадите“

August 24, 2025

Железничкиот сообраќај во Црна Гора во прекин поради штрајк на диспечерите

August 23, 2025

Третина од Германците се плашат дека ќе ја изгубат работата поради вештачката интелигенција

August 23, 2025

Данска ќе дозволи користење вештачката интелигенција на матурските испити

August 22, 2025
ФОКУС

Украински напад со беспилотни летала врз Санкт Петербург

ВЕСТИ August 24, 2025

Санкт Петербург и Ленинградската област вчера беа цел на напади со беспилотни летала, што предизвика…

Пекинг: Кина е подготвена да испрати војници во Украина, но само под мандат на ОН

August 24, 2025

Нетанјаху: Израел ќе ја освои Газа без разлика дали Хамас ќе ги ослободи заложниците

August 21, 2025

Пентагон: Сценарија за Украина ќе бидат презентирани на европските советници за национална безбедност

August 21, 2025

Претплати се на е-билтенот на НоваТВ

Добиј ги последните вести на твојата е-адреса.

CIVICA
Facebook
  • Редакција
  • Маркетинг
  • Политика на приватност
© 2025 НОВА ТВ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.