Рекламните агенции со несекојдневни и по малку бизарни реклами се вклучуваат во борбата за што повеќе имунизирани лица против Ковид-19. Една таква сторија ни пренесува порталот на  „The New York Times“.

Тоа беше задна врата, за разлика од било која друга во неделата наутро,додека чуден камион кружеше околу стадионот „ Bank of America“ во Шарлот, Н.Ц.

„Не се вакцинирајте“, беше напишано на едната  страна  од  камионот, што ги збуни навивачите на Каролина Пантерс, кои беа таму да гледаат натпревар против  светите Њу Орлеанс.

Под тој текст стоеше името на очигледно спонзорот  на оваа козерија, погребалната куќа „Вилмор“ како и објава на  веб –страницата  и телефонскиот  број.

Сликите од мобилниот камион за рекламирање брзо привлекоа големо внимание на Твитер, бидејќи луѓето што ја препознаа шегата, аплаудираа на рекламата со апел да се направи рекламна кампања како што гласеше еден твит.

Но, пресвртот се случил кога станало јасно дека  погребалното претпријатие Вилмор било измислено , а веб –страницата испишана на автобусот, посетителите ги одведе  на страница за регистрација за вакцинирање. Телефонскиот број  пак и припаѓаше на „Crenshaw Visions“, рекламната агенција која го ,,измисли“ ваквиот камион.

„Мојата говорна пошта е исполнета“, рече Гарет Креншо, претседател на агенцијата. Луѓето ми се јавуваат со денови за да ја критикуваат или даваат комплименти за рекламата, или едноставно да поставуваат прашања за вакцината „Ковид“.

Текстот на ваквиот вид реклама е на „ Бун Оукли“, рекламната агенција  од Северна Каролина, која ја креираше и ја финансираше рекламата, рече Дејвид Оукли, претседател на агенцијата.

„Многу реклами што се појавуваат  во моментов се само:„ Вакцинирај се “, рече тој. „Сакавме да направиме нешто да ги натера луѓето да размислат“.

Огласот е создаден додека владините претставници низ целата земја се борат да вакцинираат што поголем број на луѓе кои меѓу другото се двоумат за потеклото и за несаканите ефекти на вакцината. Во Северна Каролина, само половина од населението се целосно вакцинирани, според базата на податоци на Њујорк Тајмс.

Г -дин Оукли изјави дека компанијата не се интересирала за тоа  колку пораката ќе предизвика размислување кај луѓето.

Битно е дека само еден час откако камионот го напушти паркингот на компанијата во неделата, сликите од рекламата веќе го привлекоа вниманието на социјалните мрежи.

„Јасно е дека удривме јако, рече тој , битно ни е ако се вакцинира макар и едно лице а тоа вреди за секој  потрошен денар за одборот“.

Рекламата во неделата не беше прва на агенцијата што привлече големо внимание. Во октомври 2000 година, само неколку недели пред претседателските избори, „Бун Оукли“ објави реклама на билборд за страница, за огласување работни места, на која пишува „Гор 2000“ до сликата на Џорџ Буш.

Неколку дена подоцна, тој додаде банер на дното на огласот на кој пишуваше: „Денешна отворена работна позиција:  коректор“.