Четвртиот циклус на истражување во рамките на програмата Нова писменост покажува дека индексот на медиумска писменост на српските граѓани е највисок во изминатите три години и моментално изнесува 3,97 од идеалните шест, објави Американската агенција за меѓународен развој (УСАИД) и „Пропулсион“.

Како што јави Бета, индексот на дигитална писменост бележи пад во однос на претходниот циклус на истражување и оти сега изнесува 10,68 од максимални 15.

Од сите медиуми, српските граѓаните најмногу време поминуваат на социјалните мрежи, околу 100 минути дневно, 57 минути слушајќи радио и 28 минути дневно посветуваат на печатот, покажуваат резултатите од истражувањето.

Истражувањето го спроведе Центарот за слободни избори и демократија, во рамки на програмата Нова писменост, заеднички спроведена со „Пропулсион“ и УСАИД.

Според истражувањата, во 2021 година граѓаните поминувале во просек нешто повеќе од еден час дневно гледајќи телевизија (68 минути), а сега нивната доверба во телевизијата, како и времето што го поминуваат со тој медиум, се зголеми на речиси еден час и половина.