Во рамки на првиот меѓународен саем за вино, храна и туризам „Винска Визија на Отворен Балкан“, кој во следните четири дена се одржува во Белград под покровителство на Северна Македонија, Србија и Албанија, македонските компании за храна и вино ги презентираат своите производи и традиции.

Премиерот Ковачевски денеска на официјалното отворање на Саемот ги посети штандовите на македонските компании производители на вино и храна, каде што компаниите го информираа за своите производи, технологии на производство, состојбата со пласманот и извозот. Компаниите посочија дека овој Саем ќе им овозможи проширување на деловната соработка, поголем пласман и извоз на производите, што крајно позитивно ќе влијае врз вкупната економија.

Северна Македонија на Саемот се претставува со вкупно 42 винарии и 3 дестилерии кои пред посетителите додека трае Саемот ќе презентираат повеќе од 300 различни типови македонски вина и ракии. Премиерот Ковачевски ги посети штандовите на македонските винарии, како и штандовите на малите семејни винарии кои своите вина ги претставија на Саемот.

Саемот „Винска Визија на Отворен Балкан“ покрај промоција на храна и вино, е можност за промоција на националните богатства и туристички дестинации на Северна Македонија претставени преку посебен штанд на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот. Особен фокус е ставен на македонскиот туризам базиран на вино и храна, националните паркови, природните и вештачките езера, заштитените подрачја од УНЕСКО, руралниот туризам и адреналинскиот туризам.

 

Ковачевски денеска заедно со Вучиќ, Рама и државните делегации на трите држави, го посетија заедничкиот штанд на Агенциите за промоција и поддршка на туризмот, каде што освен нашите туристички дестинации, посетителите имаат можност да видат и дел од македонскиот традиционално изработен накит од бисер и филигран. (Р.Н.)